افرادی که می خواهند وارد کار تولید سنگ مصنوعی شوند، شاید این سوال برایشان ایجاد شود که آیا می توان  تولید سنگ مصنوعی به عنوان شغل دوم را شروع کرد؟ باید در جواب این سوال بگوییم برای وارد شدن به صنعت سنگ مصنوعی محدودیتی وجود ندارد و تمامی افراد از قشرهای مختلف مانند دانشجو، بازنشسته، کارمند و خانه دار می توانند وارد این حوزه شوند. مدت زمانی که افراد برای این کار اختصاص می دهند، به خودشان بستگی دارد. این زمان می تواند 2 ساعت در روز باشد یا 12 ساعت و حتی بیشتر این زمان ها باشد.

 افراد برای شروع کار سنگ مصنوعی نیاز به تیم و نیرو ندارند در نتیجه نباید نگران کمبود یا فقدان نیرو باشند و همچنان می توانند تولید سنگ مصنوعی را به عنوان شغل دوم یا حتی شغل اول انتخاب کنند. شغل سنگ مصنوعی فقط برای کسانی که درآمد کمی دارند نیست. کسانی که از شغل خود راضی هستند و درآمد خوبی دارند هم می توانند وارد شغل تولید سنگ مصنوعی شوند. این افراد می توانند در تعطیلات و اوقات فراغت خود محصولاتی را تولید و به فروش برسانند و درآمدی را به درآمد خود اضافه کنند.

شغل سنگ مصنوعی این پتانسیل را دارد که تنها شغل یک نفر باشد. کار تولید سنگ مصنوعی یک کار پرسود است. اگر در این حوزه فردی تلاش و استمرار داشته باشد و بتواند برای محصول خود بازاریابی کند، این کار به گونه ای درآمد می دهد که دیگر به شغل دیگری نیاز نباشد.

 

چه مواردی را میتوان با سنگ مصنوعی تولید کرد؟

تولید سنگ مصنوعی به عنوان شغل دوم

اکسسوری و لوازم تزئینی

با استفاده از سنگ مصنوعی می توان انواع اکسسوری و لوازم تزئینی از جمله کاسه، بشقاب، سینی، زیر سیگاری، یر لیوانی، جا شمعی، جا خودکاری، جا صابونی، اردو خوری، قاب عکس، جا مسواکی، بشقاب تزئینی، جا عودی، قندان و صدها اکسسوری دیگر را تولید کرد.

 

برای اطلاعات بیشتر مقاله “آیا بازار اکسسوری سنگ مصنوعی پر رونق است ؟” را بخوانید

گلدان

گلدان سنگ مصنوعی یکی از جذاب ترین مواردی است که می توان برای فضای داخلی و خارجی ساختمان بسازیم  . گلدان های سنگ مصنوعی در ابعاد، رنگ و طرح های مختلف ساخته می شوند. با استفاده از سنگ مصنوعی می توان گلدان های سبکی تولید کرد که بهترین جایگزین برای گلدان های سنتی هستند.

روشویی

کسانی که تولید سنگ مصنوعی را به عنوان شغل دوم انتخاب می کنند، یکی از مواردی که می توانند با استفاده از سنگ مصنوعی تولید کنند انواع روشویی در شکل، ابعاد، رنگ و طرح مختلف است. روشویی هایی که با استفاده از سنگ مصنوعی تولید می شوند، بسیار سبک هستند. یکی از انواع روشویی ها ، سنگ مصنوعی روشویی آنتی باکتریال است. این روشویی باکتری و میکروب را به خود جذب نمی کند.در روشویی سنگ مصنوعی تنوع رنگ و طرح بالاست و شما به راحتی می توانید متانسب با دکوراسیون انوع مختلف از روشویی سنگ مصنوعی تولید کنید. این مواردی است که باعث شده ساخت روشویی با سنگ مصنوعی فروش خوبی داشته باشد و افراد را از نظر درآمدی بتواند تامین کند.

نمای داخلی و خارجی ساختمان

 اغلب مصالحی که در ساختمان سازی نیاز است را می توان با انواع سنگ مصنوعی تامین کرد. سنگ نمای بیرون ساختمان، موزاییک حیاط، نرده صراحی، پارکت، دیوار پوش، شومینه، پانل های دکوراتیو، آجر نما، کاشی، قرنیز، پله، مجسمه، رویه کابینت، سنگ اوپن، سینک ظرف شویی، وان حمام و چندین محصول ساختمانی دیگر  از جمله مواردی است که با استفاده از سنگ مصنوعی می توان ساخت.

 

چقدر سرمایه برای شروع کار نیاز است؟

 زمانی که قصد دارید تولید سنگ مصنوعی را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کنید برای شروع کار نیاز به یک سرمایه بزرگ ندارید و کافی است با مراحل ساخت سنگ مصنوعی آشنا باشید و یک سرمایه   10تا 15 میلیونی داشته باشید. با این سرمایه حداقلی می توانید وارد حوزه اکسسوری شوید و کار خود را به عنوان تولید کننده شروع کنید. شما با گذر زمان می توانید با کسب درآمد و افزایش سرمایه، کار خود را گسترش دهید و وارد حوزه های دیگر سنگ مصنوعی شوید.

 

چند ماه طول می کشد تا به درآمد برسیم؟

اینکه شما بعد از اینکه وارد کار تولید سنگ مصنوعی شدید از چه زمانی می توانید کسب درآمد کنید به شما بستگی دارد. شغل تولید سنگ مصنوعی یک شغل زود بازده است. شما بعد از اتمام دوره آموزشی تولید سنگ مصنوعی، تهیه مواد اولیه و تجهیزات سنگ مصنوعی، تولید و فروش اولین محصول خود می توانید به درآمد برسید.

خوشبختانه شغل تولید سنگ مصنوعی هنوز اشباع نشده است و دست در آن کم است. با توجه به نیاز جامعه به محصولاتی که با استفاده از سنگ مصنوعی تولید می‌شوند، همیشه مشتری برای محصول شما وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید کسب درآمد از سنگ مصنوعی فقط به شکل فروش محصول نیست. شما می توانید با نصب محصولات سنگ مصنوعی نیز درآمد بدست آورید.

تولید سنگ مصنوعی به چند ساعت در روز زمان نیاز دارد؟

برای تولید سنگ مصنوعی شما نیاز به نیرو یا تیم خاصی ندارید و به تنهایی میتوانید کارتان را از روزی 2 الی 3 ساعت تا 10 الی 12 ساعت برای ساخت سنگ مصنوعی در منزل یا کارگاه خود شروع کنید.

دوره های آموزشی تولید و ساخت سنگ مصنوعی

مجموعه رهیافت برای کسانی که می خواهند تولید سنگ مصنوعی به عنوان شغل دوم را انتخاب کنند، یک دوره رایگان و یک دوره جامع آموزش تولید سنگ مصنوعی آماده کرده است. این دوره ها به صورت آنلاین ارائه می شودند. در دوره رایگان مبتدیان با اصول اولیه تولید سنگ مصنوعی، کار تولید سنگ مصنوعی و مسیر ورود به صنعت سنگ مصنوعی آشنا می شوند سپس در دوره جامع سنگ مصنوعی به صورت صفر تا صد تولید سنگ مصنوعی و نحوه نصب آن را یاد می گیرند . شما می توانید از بخش دوره های آموزشی رهیافت سر فصل های این دو دوره را مشاهده کنید و آن ها را تهیه نمایید.

 

برای دریافت دوره رایگان تولید سنگ مصنوعی اینجا کلیک کن

دوره جامع آموزشی سنگ مصنوعی پلاس، شامل آموزش موارد زیر است:

  • آموزش ساخت سنگ مصنوعی
  • آموزش ساخت انواع اکسسوری‌ های سنگ مصنوعی مانند، گلدان، سینی، قندان، ساعت، جای عود، اردوخوری، جاشمعی، زیرسیگاری، جاقلمی، آباژور و..
  • آموزش ساخت و طراحی انواع اجزای نمای داخلی مانند قرنیز، دیوارپوش، صفحه کابینتی، صفحه بین کابینتی، پشت تلویزیونی، کف پوش و …
  • آموزش ساخت کاسه‌ های روشویی
  • آموزش ساخت و طراحی متریال نمای خارجی ساختمان مانند نماهای رومی، نرده، ستون، سرستون، پاستون، پله، زیرپله، کف پوش، جدول، سرامیک و …
  • روش تولید سنگ تراورتن مصنوعی در رنگ بندی و طرح‌ های مختلف
  • روش قالب سازی
  • روش نصب و اجرای سنگ مصنوعی
  • روش بازاریابی، فروش و جذب مشتری
  • و…

این دوره در قالب تعدادی ویدیوی با کیفیت از اساتید مجرب و حرفه‌ ای در زمینه سنگ مصنوعی می ‌باشد که اطلاعات خود را به صورت تئوری و عملی در اختیار هنرجویان عزیز قرار می‌ دهند. ما در تولید این دوره، تلاش کرده ‌ایم تا تمامی اطلاعاتی که مورد نیاز است را با بیانی ساده و فارغ از هر پیچیدگی اما در عین حال جامع و کامل، در اختیار مخاطبین عزیز قرار دهیم.

تولید سنگ مصنوعی به عنوان شغل دوم

دریافت مشاوره رایگان

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

جنسیت*