هدایای ویـژه

  • وام 30 میلیون تومن 
  • دوره رایگان شمع سازی
  • بانک شماره تماس مشتریان سنگ مصنوعی

زمان پایان تا جشنواره ویژه نوروز 1403

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

دوره جامع آموزش سنگ مصنوعی رهیافت

سرفصل‌های آموزشی دوره جامع

چرا مجموعه رهیافت را برای شروع کار بایستی انتخاب کنید ؟

پشتیبانی بازاریابی و فروش:

شما بعد از شروع به کار دغدغه فروش و بازاریابی نخواهید داشت چون یک کارشناس فروش به صورت تخصصی همراهتان هست تا بتوانید محصولات خودتان را با بالاترین سود ممکن به فروش برسانید. 

پشتیبانی فنی :

شما در طول تولید سنگ مصنوعی هر سوال فنی و و اختصاصی داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان متخصص فنی در این حوزه به صورت دائم تخصصی و رایگان در ارتباط باشید. 

با توجه به اینکه این صنعت نکات تکمیلی خیلی زیادی دارد و با یک بار دیدن چه حضوری و چه غیر حضوری مطمئناً این صنعت را فرا نمی‌گیرید و نمی‌توانید از آن کسب درآمد کنید بنابراین مجموعه رهیافت، با تجربه ۱۰ ساله‌ای که در زمینه آموزش این صنعت دارد بهترین شیوه آموزش را خدمت شما ارائه می‌کند و در قالب فیلم‌های ضبط شده در بستر نرم‌افزار اختصاصی شرکت رهیافت می‌توانید این آموزش را ببینید.  اپلیکیشن آموزشی رهیافت از طریق لینک زیر قابل دانلود می‌باشد

آپدیت رایگان: 

طبیعتاً این صنعت چون خیلی با سرعت در حال رشد می‌باشد و به روز می‌شود نیاز است که آموزش‌های تولید سنگ مصنوعی آپدیت شود. بنابراین مجموعه رهیافت هر چند وقت یکبار این به روز رسانی را انجام می‌دهد و اگر رشته و فرمول و لاین جدیدی به مجموعه اضافه شود به صورت رایگان در اختیار هنرجویانی که دوره جامع را تهیه کردند قرار داده می‌شود. 

سهولت دسترسی به مواد و متریال اولیه و قالب‌های مد نظر : 

مجموعه رهیافت با هدف سهولت در دسترسی هنرجویان به مواد و متریال و قالب‌ها و تجهیزات یک مجموعه بزرگ فروشگاهی را ایجاد کرده است تا هنرجویان عزیز بتوانند علاوه بر تهیه راحت و سریع مواد و متریال اولیه و قالب‌ها با اساتید مربوطه ارتباط بگیرند و از حوزه کاری مد نظرشان رفع اشکال کنند. 

در یک کلام مجموعه رهیافت تمام سعی و تلاش خود را می‌کند تا بتواند بهترین خدمات را برای راه‌اندازی تولید سنگ مصنوعی و کسب درآمد کسب درآمد مستقیم نماید

هنرجویان موفق رهیافت

این حرفه مناسب چه کسانی هست؟

قبل از خرید دوره شانستو امتحان کن

10% تخفیف دوره جامع
دوره رایگان شمع سازی
پوچ
بانک اطلاعات تماس
یک میلیون تومان جایزه
پوچ
شانستو به ازای به ازای خرید دوره جامع سنگ مصنوعی امتحان کن

دوره جامع آموزش سنگ مصنوعی رهیافت

12,000,000 تومان

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود | ثبت نام
برای خرید دوره جامع سنگ مصنوعی فرم زیر را پر کنید