سنگ مصنوعی روشویی از ترکیب سیمان، ماسه و سنگ طبیعی ایجاد می شود. امروزه روشویی سنگ مصنوعی به دلیل زیبایی، دوام، قیمت مناسب توانسته وارد خانه ها شود. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع روشویی سنگ مصنوعی، تفاوت های روشویی سنگ مصنوعی با روشویی سنگ طبیعی و حتی روش تولید روشویی سنگ مصنوعی آشنا کنیم.

 

 تفاوت های روشویی سنگ مصنوعی نسبت به روشویی هایی با سنگ طبیعی

  • روشویی هایی که با استفاده از سنگ مصنوعی تولید می شوند استحکام بهتری نسبت به روشویی هایی که از سنگ طبیعی تولید شده اند دارند.
  • روشویی هایی که با استفاده از سنگ طبیعی تولید می شوند شکستنی هستند اما روشویی که با استفاده از سنگ مصنوعی تولید می شوند نشکن هستند.
  • در روشویی سنگ مصنوعی تنوع رنگ و طرح بالاست و شما به راحتی می توانید متانسب با دکوراسیون از آن استفاده کنید. در حالی که در روشویی از جنس سنگ طبیعی اینگونه نیست و تنوع رنگ و طرح پایین است.
  • سنگ مصنوعی شکل پذیری بهتری نسبت به سنگ طبیعی دارد بنابراین روشویی هایی که با استفاده از سنگ مصنوعی تولید می شوند شکل و ابعاد زیباتری دارند.
  • قیمت روشویی هایی که با استفاده از سنگ مصنوعی تولید می شوند مقرون به صرفه تر از روشویی هایی است که با سنگ طبیعی تولید می شوند.
  • نصب روشویی از جنس سنگ مصنوعی آسان تر از روشویی با جنس سنگ مصنوعی است.
  • تولید سنگ مصنوعی روشویی آسان تر از تولید سنگ طبیعی روشویی است.
  • سنگ های مصنوعی سبک هسنتد و وزن روشویی از جنس سنگ مصنوعی کمتر از روشویی از جنس سنگ طبیعی است و شما به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.
  • در صورت آسیب دیدن روشویی از جنس سنگ می توان رنگ آن را ترمیم کرد در حالی که چون سنگ طبیعی ساخته دست انسان نیست این کار در روشویی از جنس سنگ طبیعی امکان پذیر نیست.
  • روشویی سنگ مصنوعی ضد آب است. در حالی که روشویی سنگ طبیعی در مقابل آب نفوذپذیر است.
  • روشویی سنگ مصنوعی ضد خش است و این ویژگی این روشویی ها بسیار جذاب می کند.

 

انواع روشویی سنگ مصنوعی

 روشویی سنگ مصنوعی کورین

روشویی به دلیل اینکه در محیط سرویس بهداشتی نصب می شود امکان رشد باکتری و قارچ در آن بالا است. سنگ روشویی کورین آنتی باکتریال است. این روشویی ها در مقابل رشد انواع باکتری و قارچ مقاومت بالایی دارد. نصب روشویی سنگ مصنوعی کورین به بهداشت سرویس بهداشتی و سلامت شما کمک می کند.

 روشویی سنگ مصنوعی بتنی

روشویی  سنگ مصنوعی بتنی از نظر ظاهری بسیار زیبا و جذاب است.  روشویی بتونی در ابعاد و رنگ بسیار زیبا تولید می شود. سنگ مصنوعی بتنی را به راحتی می توان در انواع سبک های دکوراسیون استفاده کرد. این نوع روشویی به دلیل کیفیت و مقاومتی که دارد، سالیان سال  برای شما قابل استفاده باقی می مانند.

 روشویی گرانیتی

گرانیت یکی از مستحکم ترین ماده های موجود در زمین است. روشویی های گرانیتی مقاومت بالایی در مقابل ضربه و صدمات دارند و شما بدون نگرانی می توانید از آن ها استفاده کنید. روشویی هایی گرانیتی در طرح و رنگ تنوع بالایی دارند و دست شما در هنگام خرید باز خواهد بود. روشویی سنگی سرویس بهدا شتی را مدرن می کند و بدون اینکه برای سرویس بهداشتی خود هزینه های مختلف کنید یک سرویس بهداشتی شکیل خواهید داشت. روشویی گرانیتی تمیزکاری آسانی دارد.

معایب روشویی کورین در مقایسه با انواع دیگر سنگ مصنوعی چیست؟

  • در برخی از روشویی های کورین مانند سینک کورین احتمال تغییر رنگ بر اثر مواد شوینده وجود دارد که می توانید با تعمیر آن ر به حالت اول برگردانید.
  • روشویی کورین به مرور زمان از جلایشان کم می شود و شفافیت خود را از دست می دهند و برای برگرندان شفافیت نیاز به پولیش پیدا می کنند.
  • روشویی کورین ضد خش نیست و در برخورد اجسام تیز با آن امکان ایجاد خش وجود دارد.

 

برای تولید روشویی با سنگ مصنوعی به چه مواد یا تجهیزاتی نیاز است؟

  1. میکسر
  2. میز ویبره
  3. رنگ
  4. رزین
  5. مواد اولیه
  6. قالب

ساخت روشویی با سنگ مصنوعی چه مزایایی دارد؟

ساخت روشویی سنگ مصنوعی می تواند سود بسیار خوبی را نصیب تولید کننده می کند. برای شروع کار نیاز به سرمایه زیادی نیست و پروسه تولید آن آسان است. روشویی سنگی می تواند یک شغل با حاشیه سود بالا برای شما ایجاد کند.

 

انواع قالب سنگ مصنوعی روشویی

برای تولید سنگ روشویی مصنوعی از دو جنس قالب استفاده می شود. اولین قالب، قالبABS  است که با استفاده از ورق های ABS تولید می شوند. این نوع قالب سطح براقی دارد کیفیت و قیمت بسیار خوبی دارد. این قالب ها در مقابل حرارت حساس هستند و باید با احتیاط از آن استفاده کرد.

دومبن قالب برای ساخت روشویی ها سنگ مصنوعی قالب های سیلیکونی است. این قالب دوام بالایی دارند. همچنین کار کردن با این نوع قالب بسیار آسان است. قالب های سیلیکونی عمر بسیار بالایی دار کیفیت این نوع قالب بیشتر ازABS  است. به دلیل مزیت هایی که قالب سیلیکونی دارد قیمت آن چندین برابر قالب ABS است.

 

مراحل ساخت سینک روشویی سنگ مصنوعی

 برای تولید سنگ مصنوعی سینک روشویی ابتدا مواد خشک داخل میکسر ریخته می شود سپس میکسر این مواد را هم میزند تا مواد یکدست شود سپس مواد پلیمری به ملات اضافه می شود. زمانی که مواد سفت و یکپارچه شد داخل قالب آن را میریزیم سپس یکدست می کنیم و سر مواد یک پلاستیک می کشیم. در آخر سنگی روی آن می گذاریم و اجازه می دهیم مواد 24 ساعت استراحت کند. بعد از گذشت 24 ساعت مقداری به قالب حرارت می دهیم و در نهایت روشویی را از قالب خارج می کنیم.

 

دوره ی آموزش ساخت روشویی با سنگ مصنوعی

شرکت رهیافت برای علاقه مندان به حوزه سنگ مصنوعی و کسانی که می خواهند به عنوان تولیده کنندگان روشویی سنگ مصنوعی فعالیت کنند، یک دوره رایگان آموزش سنگ مصنوعی تولید کرده است. در این دوره شما با جوانب کار، مسیر و نقشه راه ورود حوزه سنگ مصنوعی آشنا می شوید مباحث این دوره آشنایی با اصول پایه تولید سنگ مصنوعی، آشنایی با مواد و تجهیزات، آشنایی با انواع سنگ مصنوعی، راهکارهای راه اندازی کسب و کار در صنعت سنگ مصنوعی است.

 

خرید و قیمت قالب روشویی سنگ مصنوعی

برای تولید روشویی و سینک کورین نیاز به قالب های مخصوص است. مواد باید داخل قالب هایی ریخته شوند تا شکل بگیرند. خرید یک قالب استاندارد، باکیفیت، که کارایی راحتی داشته باشد،  دوام طولانی مدت داشته باشد در میان انواع قالب موجود در بازار کار سختی است

شرکت رهیافت اقدام به تولید تخصصی قالب سنگ مصنوعی روشویی با بهترین متریال کرده است. روشویی های سنگ مصنوعی رهیافت بسیار پرطرفدار است و خود شرکت برای تولید روشویی از همین قالب ها استفاده می کند. قالب هایی که در رهیافت تولید می شود دوام بسیار بالایی دارد و شما با استفاده از آن می توانید روشویی سنگی متعددی بسازید.

قیمت قالب روشویی سنگ مصنوعی با توجه به نوع آن متفاوت است. برای استعلام قیمت قالب روشویی سنگ مصنوعی می توانید با شماره 02191005171 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی رهیافت آماده ارائه بهترین مشاوره در زمینه خرید قالب روشویی به مشتریان عزیز رهیافت است.

دریافت مشاوره رایگان

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

جنسیت*