اکسسوری سنگ مصنوعی بازاری بسیار پر طرفدار در ایران دارد. در سال های اخیر بازار سنگ مصنوعی در کشورمان داغ و پر رونق بوده و امروزه محصولات جانبی به عمل آمده از این متریال نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشند. از نظر طرح و رنگ تنوع بالایی دارند و به لحاظ قیمت نیز در مقایسه با سنگ های طبیعی مقرون به صرفه تر هستند. وجود این قبیل از ویژگی ها موجب شده تا بازار گسترده ای را به خود اختصاص دهد. شاید عده ای تصور کنند که کاربرد سنگ مصنوعی تنها محدود به نمای بیرونی و داخلی ساختمان است اما باید بگوییم که این طور نمی باشد، بلکه از کاربرد فراوانی از جمله پرده، نرده صراحی، ستون، نمای سه بعدی، اکسسوری، سنگ اسلیمی مشبک و … برخوردار می باشد.

بازار اکسسوری سنگ مصنوعی همچون سنگ نما بسیار داغ و پرطرفدار است و بسیاری مایل به خرید و استفاده از این نوع سنگ ها برای طراحی دکوراسیون داخلی هستند. علاقه مندان به این حرفه با دیدن آموزش جامع ساخت سنگ مصنوعی و تولید اکسسوری های خاص و منحصر به فرد می توانند به کسب سود و درآمد زایی در این راستا بپردازند. اگر در پی کسب اطلاعات بیشتری در زمینه اکسسوری سنگ مصنوعی هستید تا انتها با ما همراه شوید.

 

در صورتی که با ماهیت و چیستی سنگ مصنوعی آشنا نیستید پیشنهاد می کنیم مقاله سنگ مصنوعی چیست؟ را بخوانید

اکسسوری سنگ مصنوعی

برای دریافت دوره رایگان تولید سنگ مصنوعی اینجا کلیک کن

آشنایی با سنگ مصنوعی اکسسوری  

همه ما سنگ مصنوعی را نوعی سنگ می دانیم که به وفور در نمای بیرونی و بخش داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سنگ تنها محدود به سنگ نما نمی شود بلکه موارد متعدد دیگری را نیز شامل می شود که از مهمترین و پرکاربردی ترین آن می توان اشاره ای به سنگ مصنوعی اکسسوری نمود. همان طور که می دانید اکسسوری به یکسری لوازم و تجهیزات جانبی گفته می شود که از جنبه تزیینی و دکوری برخوردار می باشند و به منظور ایجاد دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد مورد استفاده قرار می گیرند. بیشترین کاربرد سنگ مصنوعی اکسسوری در مکان هایی همچون سالن پذیرایی، اتاق خواب و همچنین سرویس بهداشتی است.

اکسسوری ها بهترین گزینه برای ایجاد دکوراسیونی شکیل و چشم نواز هستند و با وجود این که از نظر ابعاد، اندازه ای کوچک دارند اما اگر به درستی در مکان مد نظر استفاده شوند و به لحاظ جنس و کیفیت مناسب باشند یقینا می توانند در زیبایی هر چه بهتر ساختمان دخیل باشند. اکسسوری ها به دلیل خاص بودن امروزه با استقبال خیلی خوبی از سوی متقاضیان مواجه شده اند و از بازار مصرف خارق العاده ای برخوردار می باشند. به همین دلیل برای آن دسته از افرادی که در پی کسب درآمدی قابل قبول هستند، راه اندازی خط تولید اکسسوری سنگ مصنوعی می تواند گزینه ای مطلوب باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر این فایل صوتی رو گوش کن!

بازار اکسسوری سنگ مصنوعی در کشورمان چگونه است؟

مسلما آن دسته از افرادی که به فکر راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی اکسسوری هستند با سوالات متعددی مواجه می شوند، از جمله این که آیا راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی اکسسوری از توجیه اقتصادی برخوردار است؟ آیا بازار پسندی خوبی دارد؟ بازار مصرف اکسسوری بهتر است یا سنگ نما؟ آیا اگر این کار را شروع کنیم می توانیم به درآمدزایی برسیم؟ و سوالات متعدد دیگر. در واقع دغدغه بسیاری از تولید کنندگان و یا آن هایی که قصد ورود به این صنعت را دارند وجود بازار فروش ستگ مصنوعی و کسب درآمد از این حرفه می باشد. باید بگوییم سنگ مصنوعی چه نما و یا چه اکسسوری از محبوبترین انواع سنگ های موجود در بازار هستند و با وجود این که جدید الورود هستند اما در سال های اخیر به خوبی توانسته اند که نظر مشتریان بسیاری را به سمت و سوی خود جلب نمایند.

اکسسوری سنگ مصنوعی مجموعه رهیافت-آموزش سنگ مصنوعی رهیافت

اما با این حال، این صنعت در مقایسه با صنایعی همچون بازار اتومبیل، بازار مواد آرایشی بهداشتی، بازار دارو و … بازاری نوپا و به نوعی می توان گفت که ناشناخته است. از این رو برای بسیاری از مصرف کنندگان هنوز به خوبی و درستی جا نیفتاده است. پس افراد اگر قصد سرمایه گذاری در این حرفه نوپا را دارند و می خواهند به سود و درآمدزایی قابل قبولی دست پیدا نمایند بایستی از طرق مختلف اقدام به بازاریابی کنند. با کمک تبلیغات و همچنین آموزش های مورد نیاز می توان فرهنگ اکسسوری سنگ مصنوعی را در بین مصرف کنندگان جا انداخت و از این طریق به سود و درآمد زایی مناسبی دست پیدا نمود.

تولید کنندگان ممکن است که در ابتدای کار با چالش های زیادی در خصوص پیدا نمودن بازار مصرف و مشتری مواجه شوند چرا که نتیجه حاصل از تبلیغات و بازاریابی نیاز به گذشت زمان دارد. از این رو افراد در این زمینه باید صبور باشند و خیلی زود ناامید نشوند. البته برای این که بازار اکسسوری سنگ مصنوعی پر رونق گردد، علاوه بر تبلیغات و بازاریابی تولید کنندگان بایستی کیفیت محصولات خود را به طور قابل توجهی بالا ببرند تا مشتریان ذهنیتی مثبت نسبت به این نوع از متریال داشته باشند. با جلب نمودن نظر و اعتماد مشتریان می توان بازار پسندی بسیار خوبی را ایجاد نمود.تولید سنگ مصنوعی اکسسوری

آیا بازار اکسسوری سنگ مصنوعی در کشورمان پُر سود است؟

مهمترین دغدغه افرادی که قصد راه اندازی خط تولید اکسسوری سنگ مصنوعی را دارند، سود ده بودن این حرفه است. سود ده بودن تولید سنگ مصنوعی اکسسوری، بستگی به آیتم های مختلفی دارد که یقینا هر چه میزان فروش بیشتر باشد میزان درآمدزایی هم بالطبع افزایش خواهد یافت. اما برای بالا بردن میزان فروش باید بازاریابی و تبلیغات به شکل صحیحی انجام بگیرد.

بازار یابی کمک می کند تا این نوع از المان های تزیینی به خوبی در بازار شناخته شوند و مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرند. از طرفی دیگر، اگر اکسسوری سنگ مصنوعی در طرح و مدل های جذاب و زیباتری تولید و روانه بازار شوند، یقینا با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه خواهند شد و درآمد‌زایی قابل توجهی برای تولید کننده به همراه دارند. پس این طور می توان گفت که میزان سود دهی صنعت سنگ مصنوعی در بخش اکسسوری، ضمن بازاریابی اختصاصی تا حد زیادی به کیفیت محصول تولیدی بستگی دارد.

برای بازاریابی اکسسوری سنگ مصنوعی چه کاری انجام دهیم؟

مهمترین فعالیت در بخش اکسسوری سنگ مصنوعی، بازاریابی است. بسیاری از عزیزانی که وارد این حرفه می شوند دقیقا نمی دانند که چطور و چگونه باید تبلیغات خود را انجام دهند تا مثمر ثمر واقع گردد و نتیجه ای مطلوب به دنبال داشته باشد. در ادامه این مطلب به طور خلاصه وار شما سروران گرامی را با چندین راهکار بازاریابی آشنا خواهیم نمود:

  • تولید محصولی با کیفیت به منظور جلب نظر و اعتماد هر چه بیشتر مشتری
  • استفاده از پلتفرم کاربردی و مفید رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و …
  • تبلیغ در فضای مجازی (دیوار، شیپور، راه انداری وب سایت و …)
  • شرکت در جشنواره های معرفی محصولات اکسسوری و سنگ مصنوعی اکسسوری
  • برگزار نمودن مراسم و جشنواره ها با تخفیف های ویژه
  • معرفی نمودن کاتالوگ محصولات به مدیران و کارشناسان شرکت های دکوراسیون و تزیینات داخلی

مشاوره رایگان :
02191003979
09106364367

برای دریافت دوره رایگان تولید سنگ مصنوعی اینجا کلیک کن

دوره‌های آموزشی تولید سنگ مصنوعی

چنانچه تمایل دارید یک کسب و کار پر سود، پر طرفدار، زود بازده و کم ریسک را راه اندازی کنید و به درآمدی مستقل برسید، توصیه‌ی ما به شما کار کردن در زمینه‌ی تولید سنگ مصنوعی می‌ باشد.

گروه آموزش رهیافت با کمک یک اپلیکیشن جامع، امکان آموزش صفر تا صد تولید سنگ مصنوعی را برای شما عزیزان فراهم آورده است. دوره‌ی آموزشی این اپلیکیشن به صورت فایل‌های ویدیویی است که شامل آموزش‌های تئوری و عملی زیر می‌ باشد:

  • آموزش چگونگی ساخت سنگ ‌های تزئینی (اکسسوری) اعم از سینی، جا شمعی، جا عودی، گلدان، قندان و…
  • آموزش نحوه تولید نمای داخلی ساختمان اعم از قرنیز، دیوارپوش، پشت تلویزیونی و …
  • آموزش چگونگی تولید کاسه‌ های روشویی
  • آموزش چگونگی تولید نمای خارجی ساختمان اعم از نمای رومی، نرده صراحی، ستون، سر ستون، پله، زیر پله، موزائیک و…
  • آموزش چگونگی تولید سنگ تراورتن
  • آموزش چگونگی تولید قالب سیلیکونی به منظور تولید سنگ مصنوعی
  • آموزش نحوه نصب و اجرای سنگ
  • آموزش بازاریابی و فروش

به‌علاوه شما در این دوره از پشتیبانی یک تیم پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود تا بتوانید کار خود را به خوبی به ثمر برسانید. تیم پشتیبان ما در طول دوره و پس از آن به صورت تمام وقت همراه شما عزیزان خواهند بود و علاوه بر راهنمایی در زمینه کاری شما، فوت و فن بازاریابی را برای شما توضیح داده و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به راحتی جذب مشتری کنید.

شما عزیزان برای ثبت‌ نام در دوره‌ جامع آموزشی سنگ مصنوعی پلاس که با قیمتی فوق‌العاده و کیفیتی بالا تدارک دیده شده است، می‌ توانید از طریق لینک زیر اقدام فرمائید.

کامل ترین دوره آموزش تولید سنگ مصنوعی

همچنین شما می توانید، لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تولید اکسسوری سنگ مصنوعی را از بخش فروشگاه وب سایت سنگ مصنوعی رهیافت خریداری نمایید. برای مشاهده و خرید قالب اکسسوری سنگ مصنوعی روی لینک کلیک کنید.

سخن پایانی

اکسسوری سنگ مصنوعی در سال های اخیر با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه شده است و این امر برای تولید کننده نوید یک آینده ای درخشان و روشن می دهد. با این حال افراد برای این که از این حرفه به حداکثر سود و درآمدزایی برسند بایستی با تولید محصولات با کیفیت و بازاریابی اصولی، بتوانند جایگاه ویژه ای را در بازار به اکسسوری سنگ اختصاص دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازار اکسسوری سنگ مصنوعی و آشنایی بیشتر با این حرفه می توانید با کارشناسان ما در مجموعه آموزشی سنگ مصنوعی رهیافت تماس برقرار نمایید.

دریافت مشاوره رایگان

مقالات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

جنسیت*