نمای خارج سنگ مصنوعی یا همان سنگ مصنوعی نما از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با سنگ های طبیعی ندارند این سنگ ها ساخت دست انسان می باشد که در زمان ساخت تمام شرایط استفاده از سنگ و سلیقه شخصی انسان ها در نظر گرفته شده است. سنگ مصنوعی در مقایسه با سنگ های طبیعی سبکتر بود و نصب آسانی دارد و همچنین دارای قیمت  مناسب است.

این سنگ ها استحکام  بالایی دارند و عدم جذب آب و تنوع در رنگ ها باعث شده در بازار جایگاه ویژه ای داشته باشند. از سنگ های مصنوعی علاوه بر نمای خارجی ساختمان در نمای داخلی، کفپوش ها، سنگ فرش و … استفاده می شود.موادي كه براي خط توليد سنگ‌هاي مصنوعي به‌كار مي‌روند طوري انتخاب مي‌شوند كه براي كارهاي داخلي و خارجي ساختمان چه در كف و چه در نما ايده‌آل باشد.

محصولات استاندارد آنهايي هستند كه پس از توليد آماده نصب بوده و پارامترهاي آنها تكميل و ضخامت آنها كاليبره شده باشد و لبه‌هايش نيز ابزار خورده باشد.

تكنولوژي توليد سنگ مصنوعي با به‌كارگيري حداكثر مواد طبيعي و تركيب افزودني‌هاي مدرن شيميايي اين اجازه را به تولید کننده مي‌دهد تا محصولات را طبق سفارش و خصوصيت مورد نظر مصرف‌كننده توليد كند. به همين ترتيب قدرت دكورسازي هر مكان داخلي يا خارجي ساختمان را با حداقل زمان و كمترين هزينه مي‌توان به انجام رسانید، با اين مزيت كه زيبايي طبيعي مواد را حفظ كرده‌ايم.

نما خارج و تراوتن هستش که از نظر تجهیزات و فضای لازم برای شروع کار مثل هم دیگه هستند. نما خارج میشه مثل چی؟ مثل پله،

نمای خارج سنگ مصنوعی

زیرپله، نرده صراحی، نرده دورباغچه، ستون، سرستون، پاستون، کفپوش، موزائیک، جدول، نماهای رومی و.. که تو تصویر میبینی و سنگ تراورتن هم که همون سنگهای یه تیکه ای هستند که تو نمای بیرون ساختمون استفاده میشه مثل تصویر مقابل. تو برای تولید نمای خارج علاوه بر میزه ویبره به میکسر هم برای هم زدن مواد احتیاج داری چون نمیشه مواد و با همزن و دریل هم زد و ترکیب کرد بنابراین برای شروع کار به یه سرمایه ی حدودا 60 الی 70 میلیون تومن احتیاج داری و حداقل فضای لازم برای شروع کار تو این دو تا رشته حداقل 60 متره.

هر متر مربع نما خارج تولیدش بره خودت درمی آد 40 الی 50 تومن و فروشش هم بالای 140 تومنه و تراورتن هم تولیدش بره خودت درمی آد 160 تومن و فروشش هم از 300 تومن شروع میشه به بالا.

در کل نما داخل و خارج از نظر حاشیه ی سود خیلی با هم فرقی ندارن ولی بازار کار نماخارج یکم داغتره.

این نکته روهم بگم که قالبهای روشویی و نماخارج و تراورتن حداقل 24 ساعت طول میکشه که خشک بشه.

ضخامت سنگ یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت سنگ مصنوعی نما، ضخامت ان است . به هر اندازه که ضخامت سنگ مصنوعی بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت. عموما برای نمای خارجی ساختمان از سنگ های مصنوعی با ضخامت بیشتر استفاده میشود.

ابعاد سنگ

ابعاد و اندازه سنگ مصنوعی ، پارامتری بسیار متغییر است . زیرا میتوان با ساخت قالب جدید ابعاد جدیدی از این سنگ را تولید کرد. با توجه به نیاز ساختمان میتوان اندازه ابعاد سنگ مصنوعی را افزایش یا کاهش داد. توجه کنید که ابعاد یک تایل مصنوعی تاثیر مستقیم بر قیمت آن خواهد داشت.

 

مزایای نمای خارج سنگ مصنوعی

مقاومت فوق العاده در یخبندان

بسیاری از سنگ ها  در زمستان در اثر یخبندان تخریب می شوند  زیرا سنگ ها  با جذب بسیاری آب که موجب می شود حجم سنگ ها افزایش پیدا کند و در نتیجه این افزایش حجم و یخ زدگی سنگ ها موجب تخریب آن ها می شود. سنگ های مصنوعی نما با جذب آب به میزان سه درصد که عدد ناچیزی است و عدم جذب بالایی دارد مقاومت بسیار بالایی در برابر جذب آب و یخ زدگی دارند.

 

مقاومت در برابر اشعه UV خورشید

رنگی که در سنگ مصنوعی نما وجود دارد حالت پوششی نمی باشد بلکه به صورت پیگمنتهای معدنی وجود دارد و این امر باعث شده مقاومت بسیار بالایی در مقابل نور خورشید داشته باشد.

 

تنوع طرح و ابعاد

سنگ های صنعتی  را می توان در هر ضخامت و ابعادی تولید کرد و همچنین این سنگ ها را میتوان در نقش و طرحهای گوناگون تولید کرد که متناسب با سلیقه هر شخص باشد.

 

تنوع در رنگ

طراحان  و معماران همیشه نیاز زیادی به تنوع رنگ در متریال ها داشتند که سنگ های مصنوعی با توجه به اینکه  بدون هیچ گونه محدودیتی در رنگ های مختلف تولید می شود می تواند به نیاز طراحان پاسخ دهد با توجه به این که رنگ این محصول کاملا عمق و مقاومت بالایی دارد.

 

چسبندگی به ملات

سنگ های صنعتی و مصنوعی  سطح پشت آن ها دارای تخلخل و ناصافی هایی است که باعث می شود ملات بیشتر خاصیت چسبندگی پیدا کند و نسبت به سنگ های طبیعی چسبندگی بیشتری دارد.

اگه به دنبال راه اندازی یه کسب وکار پرسود و زود بازده و کم ریسک هستید می توانید

با تولید سنگ مصنوعی به یک درآمد بالا و زودبازده دست پیدا کنید.

شرکت رهیافت در قالب یک اپلیکشن صفر تا 100 تولید سنگ مصنوعی را به شما آموزش

 می دهد.

در این دوره جامع که به صورت فایل های ویدئویی است هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی آموزش های زیر را فرا خواهید گرفت:

  • نحوه ی تولید سنگ های تزئینی ( اکسسوری ) مثل : سینی، اردوخوری،

جاشمعی،جاعودی، گلدون، قندون، زیرسیگاری و..

  • نحوه ی تولید نماداخل ساختمان مثل قرنیز، دیوارپوش، صفحه ی کابینتی، بین

کابینتی، پشت تلویزیونی و …

  • نحوه ی تولید کاسه های روشویی
  • نحوه ی تولید نماخارج ساختمانی مثل: نماهای رومی، نرده صراحی، نرده

دورباغچه، ستون، سرستون، پاستون، پله، زیرپله، کفپوش، جدول، موزائیک و.

  • نحوه ی تولید سنگ تراورتن
  •  نحوه ی تولید قالب سیلیکونی برای تولید سنگ مصنوعی
  • نصب و اجرای سنگ
  • نحوه بازاریابی و فروش

 

و یک تیم پشتیبانی فنی برای اینکه بتوانید کار را به ثمر برسانید

 

مشاوره رایگان : 02191003979 09106364367

برای دریافت دوره رایگان تولید سنگ مصنوعی اینجا کلیک کن

  کامل ترین دوره آموزش تولید سنگ مصنوعی  

دریافت مشاوره رایگان

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

جنسیت*